notka numer dwa

Trochę tekstu pojawi się na tym blogu, aby się trochę rozrósł. Męczę kody troszkę, więc blog zmienia się w zabójczym tempie. Nie wiem co mam tu pisać, więc zastanawiam się nad wykonaniem szablonu i umieszczeniem tu go. Jednakże to prowadzi do zwiększania mojej wydajności, a po co się męczyć? O dziwo ten szablon nie przyprawia mnie o ból głowy tylko wydaje mi się znośny liczę więc, że kiedyś go komuś pokażę. O dziwo na mylogu szablony wyglądają lepiej, np. na >>>tym blogu<<< gdzie zrobiłem szablon wcześniej w notkach na dole nie ma suwaka, na blogspocie nie mogę się go pozbyć. Jeśli ktoś znajdzie rozwiązanie i przypadkiem to przeczyta to będę wdzięczny:)

dodaję parę obrazków z neta, aby nie było tak smutno:
/
/

Oraz wytłumaczę jak osiągnąć wygląd wcześniej wymienionego blog.

używamy tego obrazka jako tła
tego jako tła postów
i tło postów wysokością nie może przewyższać obrazka tła:) banał, nie? no to powodzenia próbującym życzę:) w razie pytań piszcie ^^

2 komentarze:

  1. O ile się nie mylę, aby suwak był tylko z prawej strony to należy wpisać cechę auto zamiast scroll. Może tu tkwi problem choć nie jestem pewna, jeszcze nie kombinowałam z suwakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tu tkwił problem! Dziękuję pięknie.
      Ktoś jednak te bzdury, które wypisuję czyta... "Toć to szok!"

      Usuń